"Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімі Көкшетау қаласының № 21 мектеп-лицейі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Школа-лицей №21 города Кокшетау отдела образования по городу Кокшетау управления образования Акмолинской области"

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімі Көкшетау қаласының №21 мектеп-лицейі» КММ педагог-координатор бос орнына ашық конкурс жариялайды

«Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша

білім бөлімі Көкшетау қаласының №21 мектеп-лицейі» КММ 

педагог-координатор бос орнына  ашық конкурс жариялайды

Лауазымдық жалақы еңбек сіңірген жылдарына байланысты

131 600 теңгеден 187 850  теңгеге дейін.

 

Лауазымдық міндеттері:

1.         Кәсіби қызметті өз құзыреті шегінде қатаң жүргізу;

2.         Даму мүмкіндігі шектеулі балаларды білім беру процесіне қосу және инклюзивті практиканы дамыту бойынша мектептің педагогикалық ұжымының жұмысын жоспарлау, ұйымдастыру және үйлестіру;

3.         Педагогикалық, ата-аналар және мұғалімдер ұжымдарында инклюзивті мәдениетті, философияны және идеологияны дамыту жөніндегі іс-шараларды ұйымдастыру:

4.         Мектептің педагогикалық ұжымын инклюзивті білім беру практикасын іске асыруға дайындауды ұйымдастыру, инклюзивті білім беру саласындағы педагогтердің инновациялық қызметін қолдау;

5.         Әкімшіліктің, педагогтардың, психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу мамандарының және ата-аналардың орта мектепте мүмкіндігі шектеулі оқушыларды бейімдеу, оқыту және әлеуметтендіру үшін жағдай жасау, оның ішінде ішкі және сыртқы ресурстарды іздеу бойынша өзара іс-қимылын үйлестіру;

6.         Мүмкіндігі шектеулі балаға арналған жеке білім беру бағдарламасын әзірлеу және іске асыру бойынша психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу қызметі мамандарының қызметін ұйымдастыру және бақылау.

7.         ОЖБ бар балаларды білім беру процесіне қосу бойынша педагогикалық ұжым қызметінің тиімділігін іске асыруға және мониторингтеуге қатысу;

8.         Білім беру процесіне қатысушыларды әдістемелік және психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру мәселелері бойынша мектептің облыстық білім басқармасымен, РМО-мен өзара іс-қимылын үйлестіру;

9.         Мүмкіндігі шектеулі балаларды мектепке бейімдеу және оқыту үшін жағдайларды анықтау және іске асыру мәселелері бойынша облыстық психологиялық-медициналық-педагогикалық консультация мен мектептің психологиялық-медициналық-педагогикалық консилиумының өзара іс-қимылын үйлестіру

10.       Мектептердің әлеуметтік серіктестермен – идеяларды дамытуға және инклюзивті білім беруді қолдауға мүдделі мекемелермен және ұйымдармен (оның ішінде қоғамдық ұйымдармен)өзара іс-қимылын үйлестіру;

11.       Мектеп әкімшілігіне, педагогикалық ұжымға инклюзивті білім берудің мазмұны мен нақты технологиялары туралы ақпарат беру; осы бағыттағы серіктес ұйымдар ұйымдастырған нақты іс-шаралар туралы ақпарат беру:

12.       Инклюзивті практиканы дамыту саласындағы педагогикалық ұжым қызметінің нәтижелерін талдау және жинақтау, мектеп әкімшілігіне есеп беру, әдістемелік және ақпараттық материалдарды жүйелеу;

13.       Белгіленген нысан бойынша қажетті құжаттаманы және жұмыстың барлық түрлерін тіркеуді, аналитикалық-статистикалық есептілікті ресімдеу және жүргізу: оқушыларды тексеру және жүргізілген психологиялық - психологиялық сүйемелдеу нәтижелерін көрсететін белгіленген схема бойынша жыл сайынғы есепті жасау.

Психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу қызметінің үйлестіруші мұғалімі құқылы:

1. Мектеп әкімшілігінен өзінің лауазымдық міндеттері мен құқықтарын орындауда жәрдемдесуді, кәсіптік міндеттерін табысты орындау үшін қажетті жағдайлар жасауды талап етуге; мектеп директорынан оның құзыретіне кіретін мәселелер бойынша ақпарат пен құжаттар алуға;

2. Мектеп атынан инклюзивті білім беру практикасы саласында жұмыс істейтін адамдармен және ұйымдармен іскерлік байланыстар орнату;

3. Психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу қызметінің барлық құрылымдық бөлімшелерінің мамандарын өзіне жүктелген міндеттерді шешуге тарту;

4. Оқытудың оңтайлы құралдарын, формалары мен әдістерін таңдау, бағдарламаға өзгерістер енгізу, балалармен түзету-дамыту жұмысының сыналған және авторлық әдістерін әзірлеу және қолдану.

5. Қатысу:

-психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу қызметінің даму стратегиясын, білім беру бағдарламасын, мектеп тұжырымдамасын әзірлеуде және жұмысын жоспарлауда;

- тиісті нормативтік құжаттарды жасауда (ПОҚ қызметінің функциялары, құзыреттері, міндеттері, жауапкершілігі туралы ережелерді әзірлеу);

- басқарушылық шешімдерді әзірлеуде;

-қалалық және облыстық семинарлардың, кеңестердің, педагогтардың ғылыми-әдістемелік конференцияларының жұмысында.

6. Дәлелденген ақпаратты пайдалана отырып, ғылыми және ғылыми-танымал мерзімді басылымдарда өз жұмысының тәжірибесін жинақтай отырып сөз сөйлеу.

Кәсіби біліктілікті арттыру, тиісті біліктілік санатына ерікті негізде аттестаттаудан өту және аттестаттаудан сәтті өткен жағдайда оны алу.

Психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу қызметінің үйлестіруші мұғалімі:

- тәрбие-білім беру процесі барысында еңбек тәртібін, өндірістік санитария және өртке қарсы қауіпсіздік қағидаларын, еңбекті қорғау қағидаларын, санитариялық-гигиеналық қағидаларды сақтау;

 - осы лауазымдық нұсқаулықпен жүктелген міндеттерді орындаудың сапасы мен уақтылығы үшін;

- құжаттаманы жүргізу және оның сақталуы үшін.

Білуі керек:

- Қазақстан Республикасының Конституциясы,

- "білім туралы", "Неке және отбасы туралы", "Мүмкіндігі шектеулі балаларды әлеуметтік және медициналық-педагогикалық түзеу арқылы қолдау туралы", "Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы" Қазақстан Республикасының заңдары және инклюзивті білім беру мәселелері бойынша басқа да нормативтік құқықтық актілер;

- баланың, мүмкіндігі шектеулі адамдардың, мүгедектердің, жалпы білім берудің , инклюзивті білім берудің құқықтарын сақтау мәселелеріне қатысты халықаралық, Мемлекеттік заңнамалық актілер мен нормативтік құжаттардың мазмұны;

- дидактика принциптері, педагогика негіздері, жас және педагогикалық психология;

- психологиялық-педагогикалық түзету-дамыту процесінің технологиялары;

- мемлекеттік білім беру стандарттарының мазмұны мен бағдарламалары;

- білім беруді жетілдіру саласындағы заманауи тәсілдер-құзыреттілік, белсенділік, тұлғаға бағдарланған, қоршаған орта және т. б.;

- білім беру ұйымдарында психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу қызметін басқару қағидаттары;

- психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің әртүрлі мамандары (психолог, дефектолог, логопед, әлеуметтік педагог), қосымша білім беру педагогтері қызметінің болжамды мазмұны мен нысандары, ықтимал бағыттары, оның ішінде олардың білім беру ұйымдарындағы функционалдық міндеттері;

– педагогикалық қызметкерлер-Бастауыш сынып мұғалімдері мен пән мұғалімдері, мектептердегі ұзартылған күн топтарының тәрбиешілері, қосымша білім беру педагогтері қызметінің болжамды мазмұны, нысандары, ықтимал бағыттары, оның ішінде олардың білім беру мекемесіндегі функционалдық міндеттері;

- әр түрлі жастағы балалардың физикалық және (немесе) психикалық дамуының қандай да бір бұзылулары көріністерінің ерекшеліктері, білім беру ұйымдарына ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды табысты бейімдеу үшін қажетті білім беру ортасының жағдайларына қойылатын талаптар;

– мүмкіндігі шектеулі балаларды білім беру процесіне, оның ішінде жеке даму бағдарламасына енгізумен бірге жүретін құжаттаманы әзірлеу және ресімдеу құрылымы мен алгоритмі;

-психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу мамандарының құжаттамасын ресімдеу құрылымы мен алгоритмі; білім беру ұйымдарындағы психологиялық-медициналық-педагогикалық консилиум қызметін реттейтін нормативтік құжаттар мен жергілікті актілер;

- мектепте білім беру стратегиясын әзірлеу, "инклюзивті білім беру"бағыты бойынша педагогикалық ұжымның қызметіне мониторинг жүргізу алгоритмі;

-заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың мүмкіндіктері, оларды қажетті ақпаратты іздеу, мониторинг деректерін өңдеу, әдістемелік және ағартушылық жұмысты ұйымдастыру кезінде пайдалану;

- инклюзивті білім беру мекемелерінің бірыңғай жүйесіне қосылған немесе идеяларды дамытуға және инклюзивті білім беруді қолдауға мүдделі мекемелер мен қоғамдық ұйымдар қызметінің шамамен мазмұны, нысандары мен бағыттары;

Конкурс Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 19 қарашадағы № 568 және Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2021 жылғы 22 қарашадағы № 432 "Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 21 ақпандағы № 57 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы "бірлескен бұйрығы негізінде өткізіледі. "Қазақстан Республикасы Білім Министрінің 2022 жылғы 22 желтоқсандағы № 513 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2022 жылғы 23 желтоқсанда № 31231 болып тіркелді".

Конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттар:

      1) осы Қағидаларға 10-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып, конкурсқа қатысу туралы өтініш;

      2)жеке басын куәландыратын құжат не цифрлық құжаттар сервисінен электрондық құжат (сәйкестендіру үшін);

      3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке парақ (нақты тұрғылықты мекен-жайы және байланыс телефондары көрсетілген-Бар болса);

      4) педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;

      5)еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);

      6) "Денсаулық сақтау саласындағы есептік құжаттама нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген);

      7) Психоневрологиялық ұйымнан анықтама;

      8) Наркологиялық ұйымнан анықтама;

      9) сертификаттаудан өту нәтижелері туралы сертификат немесе педагог-модератордан төмен емес қолданыстағы біліктілік санатының болуы туралы куәлік (бар болса);

      10) ағылшын тілі педагогтері лауазымына орналасуға кандидаттар үшін пән бойынша шекті деңгейі кемінде 90% сертификаттау нәтижелері туралы сертификат немесе педагог-модератордың немесе педагог-сарапшының, немесе педагог-зерттеушінің немесе педагог-шебердің біліктілік санатының болуы туралы куәлік (бар болса) немесе Celta (CertificateinEnglishLanguageTeachingtoadults) сертификаты. Cambridge) pass a; Delta (Diploma in English Language Teaching to Adults) Pass and above, илиайлтс (IELTS) - 6,5 балл; немесеfl (TOEFL) (Internet Based Test (іВТ)) – 60-65 балл;

      11) техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарында арнайы пәндер бойынша педагогтер және өндірістік оқыту шеберлері лауазымдарына педагогикалық қызметке кіріскен, тиісті мамандық немесе бейін бойынша өндірісте кемінде екі жыл жұмыс өтілі бар педагогтер сертификаттаудан өтуден босатылады.

      12) 11-қосымшаға сәйкес нысан бойынша педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың толтырылған бағалау парағы.

      13) кандидат үшін ұзақтығы кемінде 15 минут, ең төменгі рұқсаты – 720 x 480 өтілі жоқ бейнепрезентация.

            Конкурсқа қатысуға құжаттарды қабылдау конкурс өткізу туралы хабарландыру жарияланған күннен бастап жеті жұмыс күні ішінде жүргізіледі.

         Құжаттардың біреуінің болмауы кандидатқа құжаттарды қайтару үшін негіз болып табылады.

Кандидат болған жағдайда оның біліміне, жұмыс тәжірибесіне, кәсіби деңгейіне қатысты қосымша ақпаратты (біліктілігін арттыру, ғылыми/академиялық дәрежелер мен атақтар беру, ғылыми немесе әдістемелік Жарияланымдар, біліктілік санаттары туралы құжаттардың көшірмелері, алдыңғы жұмыс орнының басшылығынан ұсынымдар) ұсынады.

Конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттарды үміткер хабарландыру шыққан күннен бастап жеті жұмыс күні ішінде білім беру ұйымының ресми сайтында мекенжайы бойынша ұсынуға тиіс:

020002. Ақмола облысы, Көкшетау қаласы

Кенесары көшесі 222.

Анықтама телефоны: 87162-32-78-06.

Электрондық пошта: s21.shkola@mail.ru

 

Жаңартылған күні: 10.08.2023 14:57
Құрылған күні: 10.08.2023 15:01

Текст